জন্মের চার মাস পর সন্তানকে নিয়ে বাড়ি ফিরল দিয়া

Share Now..


১৪ মে দিয়া মির্জার কোল আলো করে এসেছিল তার সন্তান অভ্যান৷ তবে দিয়া জানিয়েছিলেন, ব্যাকটেরিয়া সংক্রমণের ফলে জীবন প্রায় বিপন্ন হতে বসেছিল তার সন্তানের।সঠিক সময়ে যত্ন নেওয়ার ফলে সিজারিয়ান অপেরেশনের মাধ্যমে সন্তানের জন্ম দিয়েছিলেন তিনি৷ এবার সম্পূর্ণ সুস্থ হয়ে বাড়ি ফিরেছে দিয়া মির্জার সন্তান৷ প্রায় চার মাস পর৷ ইনস্টাগ্রামে ছেলের মনোক্রম ছবি শেয়ার করে সেকথা জানালেন দিয়া৷ ছবি শেয়ার করে ক্যাপশনে দিয়া লিখেছেন, ‘১৫ সেপ্টেম্বর, ২০২১-এ আমাদের গল্পটা শুরু হল আভ্যান। গত চার মাসে তোমার জীবনের প্রতি যারা যত্ন নিয়েছেন, সেই সব ভাল মানুষদের প্রতি আমরা কৃতজ্ঞ। চিকিৎসক হারি, জুই, প্রদীপ, অনীশ এবং সূর্য হাসপাতালের সমস্ত নার্স যারা চিকিৎসক অবস্তি এবং কাবরার সঙ্গে কাজ করেছেন সকলকে ধন্যবাদ। যে ভালবাসা, যত্ন তুমি পেয়েছ, তার জন্য আমরা আজীবন কৃতজ্ঞ থাকব।’চলতি বছরেই দ্বিতীয় বার বিয়ে করেন দিয়া মির্জা। তার স্বামী বৈভব রেখি পেশায় ব্যবসায়ী। বিয়ের এক মাসের মধ্যেই বৈভবের প্রথম পক্ষের সন্তানকে সঙ্গে নিয়ে মালদ্বীপে ছুটি কাটাতে যান দম্পতি। সেখান থেকেই তার সন্তান সম্ভবনার খবর সকলের সঙ্গে শেয়ার করেছিলেন অভিনেত্রী।

9 thoughts on “জন্মের চার মাস পর সন্তানকে নিয়ে বাড়ি ফিরল দিয়া

  • February 18, 2024 at 1:08 am
    Permalink

    We are a bunch of volunteers and starting a brand new scheme in our community.
    Your web site provided us with useful info to work on. You’ve done an impressive task and our entire neighborhood
    will likely be thankful to you.

    Reply
  • February 18, 2024 at 1:25 am
    Permalink

    Greetings! I’ve been reading your site for a long time now and finally got the courage to go
    ahead and give you a shout out from Dallas Tx! Just wanted to say keep up the excellent work!

    Reply
  • February 18, 2024 at 2:01 am
    Permalink

    Hi there, There’s no doubt that your website may be having web browser compatibility problems.
    When I look at your site in Safari, it looks fine
    however, when opening in IE, it’s got some overlapping issues.
    I merely wanted to give you a quick heads up! Apart from that, wonderful website!

    Reply
  • February 18, 2024 at 2:41 am
    Permalink

    Hi Dear, are you in fact visiting this web site on a regular
    basis, if so afterward you will definitely get nice know-how.

    Reply
  • February 18, 2024 at 2:56 am
    Permalink

    What’s up to all, the contents existing at this website are really amazing for
    people knowledge, well, keep up the good work fellows.

    Reply
  • February 18, 2024 at 3:52 am
    Permalink

    Hello, i think that i saw you visited my blog so i came to “return the favor”.I
    am attempting to find things to improve my web site!I suppose its ok
    to use some of your ideas!!

    Reply
  • February 20, 2024 at 4:19 am
    Permalink

    Now I am going to do my breakfast, afterward having my breakfast coming again to read
    additional news.

    Reply
  • February 20, 2024 at 4:43 am
    Permalink

    It’s very effortless to find out any matter on net as compared
    to textbooks, as I found this article at this website.

    Reply
  • March 22, 2024 at 12:43 am
    Permalink

    Wow, marvelous weblog structure! How long have you been running a blog
    for? you made running a blog look easy. The overall look of your web site is great, as smartly as the content!
    You can see similar here sklep

    Reply