ডেঙ্গু জ্বর নিয়ে এক দিনে ১০৪ জন হাসপাতালে ভর্তি

Share Now..

ডেঙ্গু জ্বর নিয়ে এক দিনে সারাদেশে ১০৪ জন হাসপাতালে ভর্তি হয়েছেন। চলতি বছরে এক দিনে সর্বোচ্চ রোগী ভর্তির রেকর্ড এটি। শনিবার (২৪ জুলাই) স্বাস্থ্য অধিদপ্তর থেকে গণমাধ্যমকে বিষয়টি নিশ্চিত করা হয়েছে।

অধিদপ্তর থেকে আরও জানানো হয়, এখন পর্যন্ত এক হাজার ৫৭৪ জন রোগীকে শনাক্ত করা হয়েছে। এর মধ্যে মাত্র ৪৪ জন ঢাকার বাইরের জেলার বাসিন্দা। মোট শনাক্ত রোগীর মধ্যে এক হাজার ২০২ জনকে চলতি মাসে শনাক্ত করা হয়েছে। জুন মাসে ২৭২ জনকে শনাক্ত করা হয়েছিল। আর মে মাসে ডেঙ্গুতে আক্রান্ত রোগী ছিল ৪৩ জন।

15 thoughts on “ডেঙ্গু জ্বর নিয়ে এক দিনে ১০৪ জন হাসপাতালে ভর্তি

  • February 12, 2024 at 8:43 pm
    Permalink

    We stumbled over here different web page and thought I might check things out. I like what I see so i am just following you. Look forward to looking into your web page yet again.

    Reply
  • March 6, 2024 at 3:17 pm
    Permalink

    Hi, i read your blog from time to time and i own a similar one and i was just curious if you get a lot of spam comments? If so how do you stop it, any plugin or anything you can suggest? I get so much lately it’s driving me mad so any support is very much appreciated.

    Reply
  • March 31, 2024 at 7:11 pm
    Permalink

    Hello my family member! I wish to say that this post is awesome, great written and come with approximately all significant infos. I would like to look extra posts like this .

    Reply
  • April 2, 2024 at 1:34 am
    Permalink

    Having read this I thought it was very informative. I appreciate you taking the time and effort to put this article together. I once again find myself spending way to much time both reading and commenting. But so what, it was still worth it!

    Reply
  • April 15, 2024 at 1:10 pm
    Permalink

    Thanks for sharing excellent informations. Your website is very cool. I’m impressed by the details that you have on this blog. It reveals how nicely you understand this subject. Bookmarked this website page, will come back for extra articles. You, my friend, ROCK! I found just the info I already searched all over the place and just could not come across. What a perfect website.

    Reply
  • April 16, 2024 at 3:40 am
    Permalink

    Some times its a pain in the ass to read what blog owners wrote but this web site is rattling user friendly! .

    Reply
  • April 19, 2024 at 9:24 am
    Permalink

    Hi would you mind sharing which blog platform you’re using? I’m going to start my own blog in the near future but I’m having a tough time making a decision between BlogEngine/Wordpress/B2evolution and Drupal. The reason I ask is because your layout seems different then most blogs and I’m looking for something unique. P.S My apologies for getting off-topic but I had to ask!

    Reply
  • April 19, 2024 at 2:00 pm
    Permalink

    I’m not that much of a internet reader to be honest but your blogs really nice, keep it up! I’ll go ahead and bookmark your site to come back later on. All the best

    Reply
  • April 22, 2024 at 1:27 pm
    Permalink

    My partner and I stumbled over here coming from a different web address and thought I might check things out. I like what I see so now i’m following you. Look forward to exploring your web page for a second time.

    Reply
  • April 23, 2024 at 3:54 am
    Permalink

    Im no longer certain the place you’re getting your info, however good topic. I needs to spend some time learning much more or working out more. Thank you for magnificent information I used to be on the lookout for this information for my mission.

    Reply
  • April 26, 2024 at 1:58 am
    Permalink

    Hello there! This is my first visit to your blog! We are a group of volunteers and starting a new initiative in a community in the same niche. Your blog provided us beneficial information to work on. You have done a outstanding job!

    Reply