দাদার বাড়িতে সময় কাটাচ্ছেন মাহি

Share Now..

মাহি-অপুর ডিভোর্স এই সময়ের বাংলা চলচ্চিত্র-জগতের সবচেয়ে আলোচিত সংবাদ। এ নিয়ে মাহি ভক্তদের কৌতূহলের শেষ নেই। মাহি কোথায় আছেন, কী করছেন জানতে চান তারা। মাহিয়া মাহি বর্তমানে চাঁপাইনবাবগঞ্জ দাদার বাড়িতে আছেন। সেখানে ফুফাতো বোনসহ অন্যান্য কাজিনদের সঙ্গে সময় কাটাচ্ছেন বলে জানান এই নায়িকা। মাহি ভেরিফায়েড ফেইসবুক পেজে একটি ভিডিও প্রকাশ করে ক্যাপশনে লিখেছেন: ‘কোনো কাজ নাই ভাই, যাকে পাই তাই ধরে ধরে মেকআপ করে যাই।’ ভিডিওতে দেখা যায় মাহি ফুফাতো বোনকে মেকআপ করে দিচ্ছেন। এদিকে মাহির ডিভোর্স নিয়ে এখনও ধুম্রজাল কাটেনি। অপু জানান, এখনো বিষয়টির সমাধান হয়নি। দুই পরিবার আবারো একসঙ্গে বসবেন। উল্লেখ্য যে, বিবাহ বিচ্ছেদের কথা ছড়িয়ে পড়লে অপু বলেছিলেন ‘এখনও ডিভোর্স হয়নি। তবে আইনি প্রক্রিয়া শুরু হয়েছে।’ এদিকে মাহি বলেছিলেন ‘বিচ্ছেদ দুই বছর আগে হয়েছে।’ এরপর সর্বশেষ অপু জানান, ‘ডিভোর্স হয়েছে।’ ২০১৬ সালের ২৫ মে মাহমুদ পারভেজ অপুর সঙ্গে বিবাহবন্ধনে আবদ্ধ হন মাহি। দুই পরিবারের সম্মতিতেই তাদের বিয়ে হয়। গত ২৫ মে তাদের পঞ্চম বিয়েবার্ষিকীর আগমুহূর্তে মাহি জানান- তারা আর একসঙ্গে থাকছেন না!

12 thoughts on “দাদার বাড়িতে সময় কাটাচ্ছেন মাহি

  • February 12, 2024 at 10:30 pm
    Permalink

    My brother recommended I may like this web site. He was once totally right. This submit truly made my day. You can not imagine just how much time I had spent for this info! Thank you!

    Reply
  • April 9, 2024 at 2:15 pm
    Permalink

    What Is FitSpresso? As you may know, FitSpresso is a natural weight loss supplement that comes in capsule form.

    Reply
  • April 9, 2024 at 6:55 pm
    Permalink

    What is a Sugar Defender? Sugar Shield could be an affront affectability enhancement product that effectively supports stable blood sugar levels.

    Reply
  • April 10, 2024 at 6:37 am
    Permalink

    What is FlowForce Max? FlowForce Max Advanced Formula is a holistic blend designed to promote optimal prostate health

    Reply
  • April 15, 2024 at 7:12 am
    Permalink

    Good V I should certainly pronounce, impressed with your web site. I had no trouble navigating through all tabs and related information ended up being truly easy to do to access. I recently found what I hoped for before you know it in the least. Quite unusual. Is likely to appreciate it for those who add forums or anything, web site theme . a tones way for your client to communicate. Nice task..

    Reply
  • April 15, 2024 at 9:44 am
    Permalink

    I¦ve been exploring for a little for any high quality articles or blog posts on this kind of area . Exploring in Yahoo I at last stumbled upon this site. Studying this information So i¦m glad to exhibit that I have a very good uncanny feeling I discovered just what I needed. I so much indubitably will make certain to do not forget this site and provides it a glance regularly.

    Reply
  • April 15, 2024 at 10:38 am
    Permalink

    I was wondering if you ever thought of changing the layout of your website? Its very well written; I love what youve got to say. But maybe you could a little more in the way of content so people could connect with it better. Youve got an awful lot of text for only having 1 or 2 images. Maybe you could space it out better?

    Reply
  • April 15, 2024 at 11:24 pm
    Permalink

    I just couldn’t leave your web site prior to suggesting that I really enjoyed the usual information an individual supply for your visitors? Is gonna be again regularly in order to check up on new posts.

    Reply
  • April 16, 2024 at 4:53 pm
    Permalink

    I’m really inspired together with your writing talents and also with the structure for your weblog. Is this a paid subject or did you modify it your self? Anyway stay up the nice quality writing, it is rare to see a nice weblog like this one nowadays..

    Reply
  • April 22, 2024 at 5:38 am
    Permalink

    Have you ever considered about adding a little bit more than just your articles? I mean, what you say is valuable and all. But think of if you added some great pictures or videos to give your posts more, “pop”! Your content is excellent but with pics and video clips, this website could definitely be one of the very best in its niche. Terrific blog!

    Reply
  • April 30, 2024 at 7:16 pm
    Permalink

    Thanks a bunch for sharing this with all of us you actually know what you are talking about! Bookmarked. Kindly also visit my site =). We could have a link exchange contract between us!

    Reply